FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Fantastisk - 22 augusti 2011 00:50

nu ligger jag i min säng på WB. vet att klockan är rätt mycket men jag är inte trött och tankarna går på högvarv. det finns så mycket minnen i väggarna här. två års minnen skriker ur väggarna, på både gott och ont. jag minns så himla väl när jag kom hit första gången, jag var livrädd. jag är nog fortfarande livrädd, men inte alls på samma sätt. jag är glad att jag vart här förut, för jag känner det här stället utan och innan. och trots att jag senast i maj lovade mig själv att ALDRIG sätta min fot här igen, så är jag ju uppenbarligen här och.. ptja.. det är väl inte riktigt skolans fel att jag mådde som jag mådde under förra året. det är en fin skola, men det gick ju dock elever här förut som inte var lika fina, men det där är historia nu ^^,


imorgon ska jag ta lite bilder på både rummet och miljön utanför, jag lovar!

  

Ovido - Quiz & Flashcards