FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Fantastisk - 18 augusti 2011 12:16

go'morron!
det är redan torsdag...?! och mitten på augusti. helt SJUKT vad tiden har gått fort. snart höst igen, och vinter. och kallt! ew. det vill jag inte alls. och om bara fyra dagar flyttar jag. fyra jävla dagar. nu är jag faktiskt riktigt nervös, ahahah.


well, well.. igår spelade Eldkvarn och det var fantastiskt. Plura är nog lite mannen i mitt liv, eller iallafall en av dom ;> efter vi hade kollat på dom så stack vi ner till kungsport och lyssnade på Sahara Hotnights. jag är inget big fan, men lite roliga är dom. och till sist tog jag Klas under mina vingar och såg på när han åt langos för första gången! hahahah, är inte langos det bästa någonsin? JO.




 


 


 



   

Ovido - Quiz & Flashcards