FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Fantastisk - 17 augusti 2011 13:55

idag är du med mig lite extra, tror jag.
du dyker upp mer än vanligt i tankarna &
livet är så himla orättvist. finaste Tony.
föralltid älskad & saknad. <3.

(bilden är tagen första gången vi träffades,
då vi sjöng Roger Pontare hela natten.)

Av Fantastisk - 17 augusti 2011 08:59

oh, hai!.. vaknade vid typ sju idag också och kunde inte somna om, trots att jag försökte. men aja, kan ju vara gött att vakna tidigt också! det blev inget LoopTroop igår utan istället tog jag Carro, Weiner och Körven under mina vingar och satt och mös hela kvällen till först Jack Vreeswijk och snäppet senare Daniel Lemma. blev en himla fin kväll. sådär lagom mysig. jag och Carro avrundade med varsinn Lango och gick på cirkus(?). hahah.. måste älska kulturkalaset.
 

Ovido - Quiz & Flashcards