FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Fantastisk - 19 juni 2011 16:35

förkyld som attan och känner mig som en liten, radiaktiv mammut. inte alls speciellt roligt ska jag tala om. men ska ändå masa mig ut och handla tänkte jag. har en sån där dag då jag känner mig sugen på precis allting. så himla jobbigt. åt makaroner till frukost hahah, och tittade på "Paris Hilton; My New Bff" idag också. jättekul absolut. har snytit ner kanske två toarullar också, fräst ut hela huvudet typ. jag har även försökt komma i kontakt med Mr.Johansson, naturligtvis utan resultat eftersom mannen i fråga är en jävligt bångstyrig och bitter människa. orkar inte. hahah.

meneh, ja. tänker ladda upp en söt bild på mig själv av ren princip.
ni kan tycka synd om mig när ni beskådar den, tycker jag.
 

Ovido - Quiz & Flashcards