FANTASTISKT - jag är allting.

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

- TJEJLISTAN. (hahah).

Av Fantastisk - 4 november 2011 15:25

Tjejlistan - 2 0 1 1
(hahah..)


alla tjejer ska göra den: 

Vem var den senaste killen du pussade? - Adrian.
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - inte en aning.
Gillar du nån nu? - gillar rätt många faktiskt.
Vad gjorde du inatt? - var full och sov.
Och i förrgår natt? - öh.. pratade med Bella, och sov.
Vad gör du innan du ska sova ? - kollar TV.
Kan du prata med din mamma om allt? - absolut, och sjukt glad för det.
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - absolut.
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? - har ingen pojkvän.
Choklad eller glass? - choklad.

Stövlar eller sneakers? -  vet inte.
Kjol/klänning eller jeans? - kjol, tack.

fakta:
Hårfärg: röd.
Längd: 163,5.
Frisyr: knullrufs.
Ögonfärg: mörkblå.
Skostorlek: 38 - 39.
Humör: rätt nöjd.
Vänster eller högerhänt: höger.

Tio saker om ditt liv: 

Har du nånsin varit kär? - ja
Tror du på kärlek? - nja, tycker det är rätt fånigt.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ohja, hela mitt senaste förhållande.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja, det har hänt.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - yay, heartbreaker.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nae.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - inte direkt, men vill inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nix.

Det där eller det här:
Kärlek eller rik? - både och, gärna.
Vin eller öl? - oj, beror på. ska dricka båda sen <3
Dag eller natt? - natt.
One night stand eller förhållande? - ligga!
Tv eller internet? - internetz.

Pepsi eller cola? - cola.
Vild fest eller romantisk hemmakväll? - fest är som romantik.
Färgfoto eller svartvita? - färg.
Telefonkontakt eller face to face? - face to face.

Tio "Har du nånsin"
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej.
Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja.
Har du hoppat bungy jump? - nej.
Har du nånsin varit med i en olycka? - öh, ja det har jag väl.
Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej.
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - OHJA.
Har du nånsin gått på bio ensam? - nix.
Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja.
två Grejjor:

Har du någonsin blivit jagad av polisen? - ahahah, ja.
Sover du helst själv eller med någon? - med någon, utan tvekan.

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? - nix.
Skulle du vilja kyssas nu? - öh.. det hade väl vart trevligt.

Kan:
Kan du röra på öronen? - nej.
Kan du slicka dig på näsan? - nej.
Kan du kolla i kors med ögonen? ja.

Kan dina föräldrar lita på dig? - absolut.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - om jag sover, kanske.
Kan du va på en fest utan att dricka? - tror inte det.
Kan dina vänner lita på dig? - ja.
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - nej.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja.
Har:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - hahah, ja.
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - ja.
Har du haft ett förhållande med någon som är ett år äldre? - nej, men två. och tre.
Har du blivit påkommen när du har haft sex? - definera "påkommen".
Har du ljugit på någon fråga än då? - nej.
Vem:
Vem älskar du? - många, oh så många.
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Guns N' Roses.
Vem pratade du senast i telefon med? - öh.. Carro!
Vem är snällast i världen? - jag :)
Vem vill du prata med nu? - eh..
Vem sov du senast med? - Adrian.
Vem vet allt om dig? - Mamma, Carro, Weiner, Simon.. typ.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fantastisk - 26 december 2011 01:32


eftersom det blir smått omöjligt för mig att få tag på Dr.Martens röda "crazy bomb" så har jag vart så illa tvungen att kolla runt efter andra kängor att klä mina fossingar i. kräsen som jag verkar ha blivit så duger plötsligt ingenting. förutom dom ...

Av Fantastisk - 16 december 2011 01:30


aah tjena. har absolut ingenting vettigt att skriva om eftersom det enda jag sysselsätter mig med under den här perioden av mitt liv är att äta, sova, skita och gå i skolan. fuck life. sover är nog det jag gör mest och det känns ju himla givande. ell...

Av Fantastisk - 8 december 2011 22:55

    här ovan kan ni beskåda min ungefärliga morgon. alltså ungefär wendelsberg, harmoni och Lisa. rätt schysst om jag får säga det själv. skoldagen flöt på ganska bra och jag fick cola efter lunchen. fint. efter halva sista lektionen smet vi iväg f...

Av Fantastisk - 8 december 2011 22:44


    vad. är. det. här. ???. alltså, nej. NEJNEJNEJNEJ. onepieces är det absolut hemskaste man kan ha på sig. på fullt allvar, jag köper inte (för allt i världen) när folk säger att "jomen det kan ju va mysigt att ha på sig hemma, dom är ju väldi...

Av Fantastisk - 8 december 2011 00:23

har jag berättat att det värsta som finns i den här världen är pengar? jag hatar fan pengar. man har ju för helvete inte råd att leva längre. okej, jag är inte världens bästa på att hålla mina pengar i koppel, men ändå. nu har jag 30:- i plånboken oc...

Ovido - Quiz & Flashcards