FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Fantastisk - 2 november 2011 13:27

bilder från en dag i förra veckan.
en Weinermor med Weinerbaby, en Bästis & en Ziggy Stardust.

 


 


 


 


 

 

Av Fantastisk - 2 november 2011 13:14

jag har höstlov! förhoppningsvis mitt sista. det är väldigt skönt, behövde lite skolpaus och andas lite frisk majornaluft. hälihäli. invigde lovet i fredags genom att bli snorfull på Truckstop. härliga Truckstop. det var dock ganska extremt dålig musik som spelades, och jag var ganska extremt trött så det var fint att få raggla hem till Adrian och somna sen. sen blev det Truckstop igen på lördagen. det var sämst och jag kunde likaväl tillbringat kvällen i en mörk garderob. men men, fint att somna igen där på natten. sen söndag med handlande utav mat och sen ätande utav mat. fina vänner, south park och skitdålig film.
det är nog ett ganska fint liv jag har ändå.


 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards