FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg under september 2011

Av Fantastisk - 18 september 2011 11:25

hejsan, och förlåt, förlåt, förlåt att jag är sämst på att uppdatera ibland  

minns inte ens när jag skrev senast. hade iallafall teambuilding i skolan mellan onsdag - fredag, öh. det innebar att vi skulle "lära känna oss själva", så nu gör jag det också - känner mig själv. himla trevlig prick måste jag säga ;>
men såatteh.. till det roliga; min fredagkväll! åkte först hem till Mami, gjorde mig snygg och fräsch. jag lämnade Mamis trygga famn och införskaffade alkoholhaltiga drycker och begav mig mot liseberg. satt utanför och chillade till tonerna av Håkan Hellström. trevligt värre. blev härligt berusad och upphämtades därefter av Simon, vi for gemensamt till Henriksberg där vi hört det ryktas om att 047 skulle spela. och det gjorde dom. det gjorde mig varm i flickehjärtat. prrr..

- alla var glada ingen var ledsen. sen gick vi hem.

Av Fantastisk - 16 september 2011 00:03

 

två par älsklingar som jag gärna flapprat runt med på fötterna i vinter..

 

  

 

Av Fantastisk - 11 september 2011 00:21

..fast bilderna är inte från idag!


 

 

 

 

 

 

 

Av Fantastisk - 10 september 2011 20:56


jag och Mami har gjort fisk i ugnen. så nu ska vi äta.. sen tänker jag tillbringa min lördagkväll i soffan, framför tvn med JÄTTEMYCKET popcorn & cola. sådedå.

Av Fantastisk - 9 september 2011 16:59

..No matter what you think I’ll always be around
To be near you, I can hear you, I’m not on my own


 


 

Av Fantastisk - 9 september 2011 16:51

..nu är jag hemma hos mamma igen ;> vaknade imorse och kände att "naej, blir inget paddlande", så jag stannade på mitt rum. slösurfade & tog det lungt. sen gjorde jag mig iordning lite smått, åt lite, tog mitt pick & pack och kilade ner mot bussen i sällskap av Anneli, jag tog farväl av henne vid korsvägen där hon skulle av, och väl inne i stan kilade jag snabbt inom H&M och köpte strumpor + strumbyxor, nödvändigheter! sen for jag hem.. så nu är jag hemma. ahahah, mysigt.

mh-m, fredag idag och jag antar att alla ska festa loss som aldrig förr?

Av Fantastisk - 9 september 2011 00:38

go'kväll! eller ao.. det är ju iofs typ natten, men ändå! nu är jag hemma på WB igen iallafall. var som sagt i mölndal en sväng förut och lagade mat med Simon. det var himla trevligt. vi gjorde "grytbitar alá tobbe" eller något, det blev fantastiskt gott. därefter klippte jag Simons hår - himla tjusigt. kort och gott; väldigt trevlig eftermiddag/kväll. himla bra grabb, den där Simon.


[ jag dokumenterade mönldalsvisiten lite smått, här har ni; ]


   
 

 

 

   


   

Av Fantastisk - 8 september 2011 15:57

HALLÅÅDÖÖEH! jag har typ aldrig sovit så mycket som jag gjorde inatt. ah, behövde väl det. känner mig mycket bättre idag, förutom att näsan rinner som en kran. ew. ska strax klä på mig & borsta tänderna för att bege mig till Simon i Mölndal. vi ska laga mat och så ska jag klippa hans frisyr lite grann, tror jag är tänkt.


eh, aja. så mycket hade jag att tillföra just nu, vi hörs senare! HAJ!   

Ovido - Quiz & Flashcards