FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg under juli 2011

Av Fantastisk - 28 juli 2011 17:56

solen skiner, det är tydligen sjukt varmt ute och jag.. jag har vart inne och städat hela jävla dagen! det är fan vuxenpoäng. _nästan_ städat ur hela mitt rum. jävlar va mycket skit det var. och damm. framförallt damm. USCH. men nu är det rent!

så nu ska jag strax ta med mig mami och handla. hittade ett recept på asiatsiska fiskbiffar som jag tänkte ge mig på att göra. lovar att återkomma ang. hur det gick ;o kanske går käpprätt åt helvete..? vi får väl se.

  

Av Fantastisk - 28 juli 2011 16:58

Av Fantastisk - 28 juli 2011 10:43

go'morron, go'morron!

sovit som en bebis och vaknade för ett par timmar sedan. sen dess har jag hunnit diska en halv disk samt ringt min internatföreståndare utan resultat. skrev ett mejl istället. hoppas hon inte har glömt bort mig, för jag vill verkligen ha rummet!
så nu ska jag fortsätta städandet. eller ah, vi ska fortsätta, jag och min mor. och det är så himla spännande att det här har blivit ett blogg där jag typ bara berätta om hur otroligt huslig & händig jag är. är ju inte ens sån egentligen, bara får det att låta så! hahah. aja, gillar att ge en skev bild av mig själv.

imorgon har jag anordnat en grillfest ute på min gård också. det blir säkerligen fett awsome! har t.om skapat en facebookevent, ahahah. hoppas bara folk kommer..
aeh, uppdaterar senare, har nog mer att komma med då. tjingeling!   

Av Fantastisk - 27 juli 2011 20:34

iih. vart i stan med Weiner & Konrad. vi sprang i affärer en stund och sen tog vi en fika vid centralen. väldigt mysigt! Konrad är världens sötaste.. iofs, kan man bli annat när man har världens finaste mama? nä, tror inte det :)

 
  

 

   

  

Av Fantastisk - 27 juli 2011 12:38

go'morron!

nu är ansökan till CSN underskriven, nerpackad och klar att skickas iväg. ochkså är mitt hår är tvättat.. eller, halvt iallafall. sitter med inpackning i. det var helt sjukt äckligt när jag vaknade imorse. och det gör ju inte saken bättre att jag har världens mest avskyvärda utväxt också. yay. ska färga det så fort jag orkar. heh..


så långt har jag alltså kommit med dagen. frukost, CSN, hårtvätt.. också har jag gjort en inköpslista på IKEAs hemsida. wiiho! det är helt sinnes hur mycket jag längtar till WB nu. verkligen. jag vet att det här året kommer att innebära fetmycket plugg osv. men jag är säker på att det kommer att bli det bästa året på WB och att det kommer att vara värt det i slutändan.


eh, aja. nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta med allt som ska göras. ska rensa ur en garderob först och främst.. tror jag. öh.


tjingeling!   

Av Fantastisk - 26 juli 2011 20:57


bara jag som blir helt till mig av Eric Saade..? :3

Av Fantastisk - 26 juli 2011 20:24

åh vilken dag.. har inte vart utanför dörren (knappt), men ändå fått sjukt mycket gjort. diskat & sorterat SKITMYCKET kläder. hahah, asbra. bland alla kläder hittade jag bl.a två sjukt snygga tröjor & ett par jeans. jag skrek seriöst rakt ut när jag hittade den ena tröjan. känner på mig att jag kommer leva halva mitt framtida liv i den. så himla tjusig.. & på tal om mitt framtida liv; öh.. jag fyller fan tjugo snart. typ en månad kvar bara. helt sjukt. jag vill verkligen _inte_ det. sitter ju fortfarande här och inbillar mig att jag är typ.. 15 eller så. måste man bli äldre? orkar inte.

neeh, om man skulle ta och poppa popcorn   



Av Fantastisk - 23 juli 2011 13:42

 yay. typ en månad sen sist, tror jag.
så vad har hänt..? jag var på Punk Illegal Festival och det var grymt, jag kom hem och jobbade lite till men märkte att nej. sen åkte jag till Hultsfred och det var verkligen GRYMT. kan vara bästa Hultsfred hittills, fast så känner man varje år.. men ändå. jävla kul var det iallafall. sen sa jag upp mig från jobbet. mest för att jag upplevde att jag inte klarade av det, jag är nog ingen riktigt säljare. letar nytt iaf. vi får se.


hm.. vad mer..? jag har blivit tjock och fått en helt ny syn på livet.
hahah, orkar inte. åt världens godaste saltgurka igår. istället för utgång.

alla som var ute och söp igår är bara avundsjuka. hahah.


lite smått från Punk Illegal;


 

 

 

 

lite smått från Hultsfred;


 



 

 

Ovido - Quiz & Flashcards