FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg under mars 2011

Av Fantastisk - 31 mars 2011 20:26

ingen aning om när jag skrev senast, och inte jätteintresserad av att komma på det heller. tänker sluta med en massa billiga ursäkter angående att jag är sämst i världshistorien på att uppdatera den här (kanske helt meningslösa) bloggen. får helt enkelt ta det som en man, eller som en kvinna med jävligt mycket pussypower.

jag har vart lite så att säga..ehm.. bakom flötet det senaste. mått allmänt skit och det finns ingen jätteledsen snyfthistoria bakom mitt mående. ibland faller man bara, och vet inte varför. mår väl inte direkt solsken nu heller, men bättre än dom senaste 3 - 4 dagarna. hoppas att jag är påväg tillbaka. cashen rullade in idag så jag shoppade loss ett par solglajjer på H&M's mansavdelning, som den man/kvinna med pussypower jag är.. men så kom jag på att våren försvann ju imorse. det regnar mest. men jag tillber solgudarna och hoppas solen kommer tillbaka inom snar framtid så att jag kan känna mig stekhet bakom mina solglasögon.

Av Fantastisk - 26 mars 2011 11:43

igår kändes det rätt pepp, så jag begav mig till skolan. där träffade jag mina babes och drog senare till city med dom för att shoppalicious. vi shoppade en hel del, alla var nöjda. ett fett snygg Anneli-linne inhandlades och jag var nöjd.

stack hem, åt och bestämde träff med Bella & Alma. for in till city och mötte dom, med flera. "kvällen" slutade dock innan den hann börja och jag var hemma och i säng igen vid nio. misär, kallas det. men jag har JÄVLIGT snygga vänner.

 

 

 

 

 

  


  

Av Fantastisk - 23 mars 2011 21:33

jag vet inte vad jag ska känna.

hoppas bara att du är okej och att du dyker upp.

<3


  

Av Fantastisk - 22 mars 2011 23:22

vårkänslor på wb.
& på tal om wb så äre typ bara 9 veckor kvar -
sen förhoppningsvis ALDRIG mer.


 


 


 


  

Av Fantastisk - 18 mars 2011 11:33

tjeeenah! jag kom upp med tuppen imorse, trots utgången igår.
vi dansade och rockade loss. åkte hem vid tolv nångång. fintfintfint.

åt nyss frukost och måste påstå att jag är en fantastisk dotter som (ibland) gör himla fin, färgsprakande och förhoppningsvis god frukost till min käre Mor!

     

Av Fantastisk - 17 mars 2011 18:43

nu blire IN THA CLUB med Kexet!

Av Fantastisk - 15 mars 2011 22:33

sådär. nu var det slut på den här dagen. fick inte lika mycket gjort som jag hoppades, men var uppe hos weiner och det var väl det viktigaste. därefter gick jag raka vägen hem och putsade kängor. släpade fram mina "gamla älsklingar" och putsade lite på dom också, trots att jag veeet att dom är helt förstörda och aldrig kommer att kunna återupplivas :'( här var dom fortfarande i hyfsat skick;


aja. har ju "nya" som är lika snygga.. nästan. 

nej, men om man ska dra sig till sängs kanske. imorgon vankas lång dag.
först skola, sen HalkanBalkan & dans med Bella. blir fint.
PUSS & GO'NATT!
  

Ovido - Quiz & Flashcards