FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg under december 2010

Av Fantastisk - 2 december 2010 17:43

  



här har ni mig, lika fräsig som alltid. jag väntar på mami och funderar på vad jag ska inta för pose imorgon på klassfotograferingen.. kommer nog på något riktigt häftigt. det stog med stora bokstäver att man inte fick vara naken,
förstår inte varför! så jävla synd! men aja, jag får väl skippa det då..   


Av Fantastisk - 2 december 2010 15:53

oj, somnade visst en stund..   
kanske ska ta tag i det där pluggandet nu när jag faktiskt har tid? jo, det får nog bli så. ska skriva en berättelse & den ska vara inne senast på lördag.
det borde man väl fixa?

därefter blir det att ringa lillebror och fråga vilka tider som gäller. får ju knalla upp till honom en stund iallafall. har dock inte hunnit köpa något.. än..  
men det hinner jag nog med det också.

Av Fantastisk - 2 december 2010 11:32

är ledig idag! så jävla gött ^^, har iofs inte mycket på torsdagar ändå men det är ju fruktansvärt skönt att inte behöva gå ut i kylan typ halv åtta på morgonen!

idag fyller lillebror år, 19 vintersnurr. hahah.. måste kännas hemskt för honom att jag fortfarande tänker på honom som liten skitunge.. aja, han får leva med det.
men grattis min älskade Hampus <3!

  

Av Fantastisk - 1 december 2010 00:14



uppdate 00.17;
har kletat in hela ansiktet med vaseline såhär innan läggdags.

Ovido - Quiz & Flashcards