FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Fantastisk - 9 december 2010 22:52

    har gjort lite hemligheter och är nog mer förväntansfull än personen i fråga som jag fixat hemligheterna till, hahah.. jag blir som ett barn med godis när det vankas födelsedagar och julafton:ar! så nu är jag extra fånig, för imorgon vankas det födelsedag (mami <3) & om ca 14 dagar äre jul! loves it!

(även om jag hatar allt som jul innebär minus julklappar & mat..)



Av Fantastisk - 9 december 2010 20:17

jag är inget big fan utav julmusik, men har blivit kär i den här låten.
får iallafall mig att tänka till en smula & bli lite sådär.. ledsen i ögat..
 
 



det är någon i brunnsparken som gråter
som ser julen i ett annat perspektiv
som är ensam när skuggor faller åter
och förmörkar tanke, själ och liv..

Av Fantastisk - 9 december 2010 20:10

åh! förlåt för extremt dålig uppdatering. det är nämligen så att min laptop har tagit livet av sig, och utöver den finns bara en dator till här hemma som rullar det där med interwebz, den datorn tillhör min käre mor!
och visst får jag låna den, men det har typ inte blivit av.


..men jag lever! åh, vad jag lever. trots vinter, kyla & snö så lever jag faktiskt. har skrattat helt fantastiskt mycket senaste veckan med min finaste classmate Anneli! för en gångs skull känns det faktiskt kul att gå iväg till skolan, har liksom något kul att vänta sig hela tiden. vi rockar tidernas största händelse @ WB! hahah, men jag återkommer om det.. antagligen!

Ovido - Quiz & Flashcards