FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg under december 2010

Av Fantastisk - 28 december 2010 20:27

tjeeeena.
typ hundra år sen jag skrev, jag vet & FÖRLÅÅÅÅT! jag sover mest. också har jag vart lite full. mest dagen innan julafton, på julafon & dagen efter. heheh, men det var bäst. julafton var faktiskt perfekt. inte för mycket, men inte för lite.

sen har jag mest sovit. och så vrickade jag foten så det fick mig att sova ännu mer. men nu är jag fit for fight igen! iallafall ganska.. ehe..

Av Fantastisk - 21 december 2010 21:02

sådär ja, i did it!
några klappar avklarade. Bärso, Weiner och Papi. Och mig själv.
jättebra känns det. får ta resten imorgon. sjukt nöjd för idag!

Av Fantastisk - 21 december 2010 14:37

drunkna i mina ögon. NU.


  

Av Fantastisk - 21 december 2010 14:31

     
sitter och väntar på bättre tider. fast egentligen väntar jag på att Mami ska bli klar och att Papan ska komma hem och lämna spårvagnskortet så att jag och Mami kan åka till stan. Då krävs iofs att Mami blir klar först. det blir hon nog.

trololololololo...

Av Fantastisk - 21 december 2010 13:00

har precis tvättat mitt hår (som har en helt amazing ful utväxt) och mah pretty face som inte var lika pretty med gårdagens sminkrester en meter ner under ögonen. men nu är jag söt igen - SoeTiz_Tjeih_91. sådesååh!

har även hunnit läsa både faktum och mer Linda Skugge. hon är faktiskt grym och jag överväger att också bli en såndär aggresiv girl-power-feminist. fast egentligen verkar hon ju inte vara sån, men eftersom jag alltid tyckt illa om henne för att jag trott det så får hon vara det ändå. arga tjejer gillar fisting!

Av Fantastisk - 21 december 2010 00:20

ååååååh.
somnade när jag la mig i soffan med Mami för att kolla på "morden i sandhamn", som f.ö var jobbigare än finnar i öronen, och vaknade nu. ska nog sova igen för huvudet vägen trettio kilo och ögonlocken hänger och dinglar så jag ser knappt skärmen! eftersom jag inte fick gjort det idag, så ska jag ta min snuviga näsa och bege mig mot city imorgon istället, för att se om jag kan få tag i iallafall en julklapp. har ju inte fixat någon alls. till någon. bra tjej.

Av Fantastisk - 20 december 2010 13:12

liiite bättre idag. känns bra. började dagen med stekt ägg och ska fortsätta med att skriva julkort. senare under dagen ska jag bege mig mot stan för att se om jag kan hitta någon form av julklapp till någon.. är verkligen helt tömd på fantasi men man kan ju hoppas att det löser sig. NU; JULKORT!

Av Fantastisk - 19 december 2010 18:33

amen kolla! jag och Maddi precis innan vi satte oss på tåget till Rassle -09.
fan va punx vi var på den tiden och jävlar vad snygg jag var. jag är den blonda, för er som inte ser. det går visst bara neråt på snyggfronten också.. BUHU.


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards