FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Fantastisk - 30 november 2010 23:37

kan verkligen inte sluta skratta pga det jag visade i föregående inlägg! jag pratade med en kär vän i telefon när jag fann dom helt underbara teorierna ang. rullstolstejen och vi skrattade så vi grät båda två. häerreh!

nåväl, kanske inte har varit världens bästa dag idag, men jag lever. skoldagen flöt väl på utan några direkta problem, sen var det en snabbis in till stan för att inhandla lite behövligheter. när jag ÄNTLIGEN kom hem (halv fem) tänkte jag att jag skulle hinna vila lite innan den planerade fikan (halv sju) och ställde alarmet på en halvtimma. dock somnade jag som en baby och vaknade (kvart över sex) av att carrou ringde. jag blev så arg på mig själv att jag vill gråta. fikade i typ en halvtimme men stack sedan pga ett sjukt kasst humör. aja, antar det blir så ibland.

..under dagen har jag dock funderat mycket över om jag kommer att överleva den här vintern. det är helt fruktansvärt vad kallt det är. USCH!

Av Fantastisk - 30 november 2010 23:27

 
jag tänker inte ens försöka förklara hur mycket jag skrattar just nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards