FANTASTISKT - jag är allting.

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Fantastisk - 25 november 2010 23:55

hann aldrig med att göra "omnomnom" med mami, lite synd. men vi var och handlade och det var trevligt trots att det är så kallt att jag vill självdö i kylan. när vi kom hem åt jag nudlar (<3) och tog sedan ett bad med olivolja i(?). hahah, ska tydligen vara asbra när man har torr hy. jag råkar ju ha världens hemskaste hy!


nu ska jag gosa ner mig.
hare' bäst, gå på fest!
 

Av Fantastisk - 25 november 2010 17:24

hmm.. ny blogg alltså.. spännande, spännande!  

har legat i sängen sen jag kom hem från skolan och gjort exakt ingenting, så jävla gött. jag & mami tänkte ordna något gott senare ikväll, var det tänkt. typ knäck eller ischoklad eller ja, något i den svängen. också tänkte jag plugga. FETplugga. fast det tänker jag varje dag men det blir liksom aldrig av. hundra spänn på att ni känner igen er!? nämen, fo'real.. måste ta tag i vissa grejer nu. jag är sjukt sent ute med ett jävla helvetesarbete angående konflikten i Burma t.ex (det skulle vart inlämnat i måndags. jag har inte ens börjat). aja, rockliv.

imorgon äre iallafall helg och då jävlar.


  herrå!

btw, kom precis på mig själv;
jag var snabb som fan på att börja skriva,
kan det ha något att göra med att jag är bäst?

Av Fantastisk - 25 november 2010 16:47

kanske att jag slår mig till ro här efter att jag tröttnat på devote. vi får se helt enkelt. ska testa mig fram samt försöka lägga in mina äldre inlägg här om det går..? ah, vi får se på det också ^^, vet inte hur ofta jag kommer att uppdatera nu i början.. men förhoppningsvis kommer det! snälla ha överseende med min seghet.
puss   !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards